Stop Facebook exploiting you: support secure and private social network project

tagtag.com/regex-team

Memang semua orang suka seks kan.Kat sini aku nak cerite sikit pasal pengalaman aku dengan seorang member pompuan aku.Nama nyer cukup la aku name kan dier tue diana.dia punya tetek cukup power gua cakap lu.Sape tengok mesti meleleh air liur.Tu belum tengok die punye pantat lagi tu.Dia punya kulit boleh la tahan warna coklat la ala warna wanita asia.  

Ceritanya bermula masa aku umur dalam form 5.Diana nie form 3.Muda la 2 tahun dari aku kan.Adalah satu hari tu,aku ajak dia jumpa kat CM.Korang semua tau kan CM tue apa.Kalau tak tau korang semua buat- buat tau je la kan.Kitorang jalan- jalan la kat area tu.Masa tengah jejalan tu,aku tak sengaja terpegang dia punya tetek.Fullamak tak boleh tahan bile kene tu.Lembik semacam je.Naik terus aku punya senjata.Tapi dia buat macam tak tau je.Senyum lagie tu.Sebelum tu aku takde niat apa-apa pun kat dia tue.Tiba- tiba setan dah suruh aku buat perkara tak senonoh kat dia.Aku pun dapat la idea yang jahat punyaaa.Aku buat- buat la pening.Lepas tue aku ajak dia balik.Kitorang pergi CM tu naik bas.Jimat kos.  

Nak dipendekkan cerita kitorang pun sampai la kat rumah aku.Aku tinggal kat umah panjang je.Aku bukannye kaya sangat pun.Rumah aku ni ade satu bilik aje.Ok la.Aku bukan nak cerita pasal rumah aku.Aku sampai ngan Diana kat rumah aku pukul 11 malam.Setibanya aku dengan Diana tu kat rumah aku,aku terus masuk bilik bebuat la betul-betul punya pening.Diana pun sibuk la buat-buat air,konon-kononnye ambil berat la tu.Lepas hantar air kat aku,dia nak blah dah.  

Sebelum dia keluar dari bilik je , aku dah tarik dia dulu duduk atas katil.Aku dah memang atas katil dah pun.Aku cakap kat dia yang aku kesunyian.Aku nak orang temankan aku.Diana pun diam.Aku tengok muka pun dah semacam dah pun.Takut gila Diana tu.Batang aku dah lama tegak dah.Dari mase sampai rumah tadi la.Aku dah stim tengok dia punya body sikit punya montok.Tetek dah tersembul baik punya.Aku cuba la nak pegang dia punya tetek.Mula-mula Diana cam tanak.Dia tepis tangan aku.Meleter kat aku lagi tu.Aku buat tak tau je.Aku merayu la kat dia.Last-last cair gak.Dia serah gak dia punya tetek kat aku.Aku pun apa lagi ramas-ramas la dia punya.Aku bukak dia punya baju.Masa tu dia pakai bra warna hitam.Aku buat selambe je bukak dia punya bra.Lalu terserlahlah dia punya puting yang berwarna ke`pink- pink`an.Aku terpegun.Aku gentel- gentel dia punya puting.Diana aku tengok lalok semacam je.Aku pun hisap la dia punya tetek.  

Dah orang hulur,aku pun apa lagi,mula- mula hisap tetek.Lepas tu aku turun ke bawah hisap pusat dia.Baru hisap pusat dah Diana menggeliat semacam je.Aku terus bukak dia punya seluar.Diana memang pakai seluar pun sejak dari CM tadi.Dah bukak mesti le nampak spender nyer.Kecualilah kalau dia tak pakai spender.Masa tu dia pakai spender warna putih.Aku terus la bukak dia punya spender.Dia punya spender bukan main wangi.Minyak wangi apa yang dia pakai aku pun tak tau la.Dah bukak tu,aku punya la terkejut melihatkan pantat nya yang tersembul manis tu.Bulunya pulak baik punya `shaving`.Nipis gila.Aku terus mencari biji kelentit.Aku menggigit Diana punya biji.Aku menjilat-jilat la dia punya pantat tu.Tetiba keluar air dari pantat dia tu.Dah stim la tu.Bukan sikit, banyak lak tu.  

" Ah..ahhhh.....sedapn ya.....Azrullll....s edap....." .Dengar cam tu sapa tak suka kan.Aku terus bukak semua pakaian aku sampai bogel la.Aku malas nak tunggu lelama.Aku terus suruh Diana hisap aku punya batang.Aku punya batang tak la besar sangat.Koman la.Diana pun mengikut je apa yang aku suruh.Dia punya sorong tarik aku punya batang sampai cam nak tercabut. Sampai time nak terpancut aku nak keluarkan dari mulut dia.Tapi terpancut lak dalam mulut dia.Aku bukan tanak pancut kat dalam mulut dia.Tapi dia yang tanak.Tapi apakan daya,dah terlepas.Terpaksa la dia telan gak ler. Aku pun malas nak tunggu apa,aku terus kangkang kan kaki dia.Aku letak kan kaki dia kat atas bahu aku.Aku masuk kan batang aku kat pantat dia.Punya la payah nak sumbat.Last-last setelah mencuba, akhirnya aku berjaya sumbat setengah inci je.Ye la kan macam pepatah lama kan ada menyebut `Usaha itu Tangga Kejayaan`.Masa aku nak sumbat lebih dalam tu aku rasa cam ada benda halang.Korang tau kan apa benda kan.Itu menunjukkan Diana tu masih dara lagi.  

Aku terus sorong tarik la batang aku kat gua dara Diana tu.Diana pun menjerit-jerit kesakitan la.Ala kejap je dia menjerit tu.Lepas tu menggeliat kesedapan la.Dah lama lepas tu aku rasa cam nak terpancut lak.Aku cepat-cepat keluarkan batang aku dari pantat Diana.Ye la malas aku nak pancut kat dalam tu.Termengandung karang susah aku.Aku terus pancut kat muka dia.Lepas tu aku terus suruh Diana hisap batang aku lagi sekali.Diana pun ikut je apa yang aku suruh.Lebih kurang 5 minit dia hisap batang aku,aku pun terus klimaks.Aku terus pancut kat dalam mulut dia.Aku kata kat Diana yang aku tak sempat nak keluarkan.Dia kata tak apa.Diana keluarkan air maniku dari mulutku.Dia telan lebihan air mani yang dia tak muntahkan tu.Lepas tu kitorang pun tertidur kat rumah aku.  

Sorry la Diana kalau kau terbaca artikel ni.Bukan aku nak malukan kau.Tapi ini sebagai kenangan antara kita berdua.


Home Site Map my.TagTag

Terms of Use
TagTag.com